..og ble
smørblide da Thomas den kule kom på besøk,med den nye iPhonen sin. Som kunne by på en iskald øl om man ville ha. Tok det dessverre ikke opp på film,men jeg drakk en halvliter på under ti sekunder.
Damn girl!Men vi foreviget selvfølgelig sovakosingen;

HELT TOPP å være på besøk! Skal heller ta med en øl til deg neste gang. Hva vil du ha?
SvarSlettCorona,amstel eller Weissbier ;)Kom gjerne snart.
SvarSlett