skip to main
|
skip to sidebar
TwoGirlsOneApartment
Tina og Tonje - oppdateringer live fra Bergen by
tirsdag 27. juli 2010
Vår SOLFULLE sommer i bilder.
De kuleste var på Hove,selvfølgelig
Man trenger ikke å være bevisst når man er der heller.. Det er det som er så flaks!
HOVE-KOS
Tur over vidden.
Bergen from above.
Det var lenge siden,gitt..
Hei alle fagre lesere.
Det har dessverre blitt en surrealistisk lang
skrivesperre
,som det heter på blogg-fagspråket. Det er utrolig ufett,det vet vi,og skal skjerpe oss.
Er det forresten noen som skjønner hva som er hensikten med skrifttypen "Webdings" ?
Søss fra T (som i Tonje)
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)
Tittere
Bloggarkiv
▼
2010
(2)
▼
juli
(2)
Vår SOLFULLE sommer i bilder.
Det var lenge siden,gitt..
►
2009
(14)
►
oktober
(6)
►
september
(6)
►
august
(2)
T for for oss
twogirlsoneapartment
Tina og Tonje,livet fra et fattig, (dog lykkelig?) studentperspektiv i Bergen. The good,the bad,the ugly.
Vis hele profilen min
Følgere
Søk i denne bloggen