tirsdag 27. juli 2010

Vår SOLFULLE sommer i bilder.


De kuleste var på Hove,selvfølgelig
Man trenger ikke å være bevisst når man er der heller.. Det er det som er så flaks!

HOVE-KOS
Tur over vidden.
Bergen from above.


Det var lenge siden,gitt..

Hei alle fagre lesere.

Det har dessverre blitt en surrealistisk lang skrivesperre,som det heter på blogg-fagspråket. Det er utrolig ufett,det vet vi,og skal skjerpe oss.

Er det forresten noen som skjønner hva som er hensikten med skrifttypen "Webdings" ?

Søss fra T (som i Tonje)



tirsdag 20. oktober 2009

Ha det bra,Ole Irgensvei!

Hei alle lesere av vår fagre blogg!
(ALLE dere!)
Dagens tema er; flytting! Vi skal flytte fra vår vakre villa oppe i Ole Irgensvei, til byens kjerne. Vi skal altså bli ekte byjenter - med converse, chinos & skinnvesker. Glede!
Vi blir Johanneskirkens nærmeste nabo.

Vi må legge til at cookies-ene (lys,med mørk sjokolade) de selger i disken Deli de luca er verdens beste lørdagsgodt - da selvfølgelig uten å telle med Haagen dazs -, spesielt hvis du får den varmet i rundt 20 sekund. Cookie-en altså.


Så tenkte vi at vi skulle hylle vår nye favorittblogger;

Stay tuned,bby!

torsdag 8. oktober 2009

Tid for kos..

"Dette var kos," sa steinar med et smil om munnen. Han tok fingeren forsiktig opp til kinnet og pirket på ansiktsmasken, som holdt på å gå i oppløsning.

Ja, kos var det da steinar var på besøk hos de to spretne jentene, Tina og Tonje. Etter en krigsfilm på KP var det klart for pysj-party hos de søte jentene. Det ble en kjempegøy helaften vi sent kommer til å glemme, der både cola og mini-gullerøtter stod på menyen. Steinar hadde mest lyst på en saftig kebab, men det fikk han ikke. Etter en hard kveld gikk vi alle for å gjøre oss klar til en fin natt. Tina og Tonje reiser til Jondal i morgen, mens Steinar skal på skibaluba. Fordi en lite kreativ person skriver dette så gjenstår det bare å si:
"Rose er røde, fioler er blå, druer er søte og dere som leser dette er like så".
God NAtt!!

S



tirsdag 6. oktober 2009

What do you think of life, when you looking down?


I skrivende stund ligger jeg på sofaen, foran peisen, med The Virgins i bakgrunnen, som inspirerte til tittelen for innlegget. Tonje er på barkurs, noe Tonje kommer til å trenge etter at Bergiton har fått noen knakende gode, men knallharde sjefer! Tonje er flink altså! Så jeg er i Ole Irgensvei 54, alene i kveld. En helt vanlig tirsdagskveld i Bergen. Det regner ute, noe som er ekstra deilig å høre på når jeg ligger inne i en varm leilighet. Det er ikke så værst å være 19 år, student og servitør akkurat nå.. Det er egentlig veldig deilig. Jeg fikk lønning i dag, det er vel derfor alt er så greit! Jeg var på Galleriet og kjøpte meg noe fint, noe jeg pleier å gjøre på lønningsdagen(og dagene mellom lønningsdagene). Jeg hadde forresten en aldri så liten eksamen i ex. phil i dag, som gikk veldig greit, derfor kjøpte jeg meg enda en liten fin ting. Man skal være snill med seg selv har jeg hørt. Jeg er kjempe snill med meg selv..

Ellers kan jeg oppdatere leserne med at jeg kanskje er en av Bergens slappeste studenter, med èn innlagt lesedag i uken, som forholdsvis befinner seg hos onkelen og tanten min, og som aldri ender med ferdiglest kapittel. Det ender som regel med at jeg synes jeg har vært så flink å lese så langt jeg kom og går ned på Galleriet og kjøper meg noe fint. Jeg er så snill.

Men når det kommer til andre tilbud enn å studerer på Universitetet i Bergen, er jeg en kjempe student! Jeg er på SIB treningssenter titt og ofte, spiser på SIB sine cafeer og nyter godt av studentrabatter jeg finner her og der. Jeg er jo tross alt student! Jeg ser tegn til dobbeltmoral her, gjør du?
Jeg har aldri vært på lesesalen på mitt eget fakultet; Det Psykologiske Fakultetet, ei heller noen andres fakultet. Bergiton har på mange måter tatt den oppgaven, og Tonje blir plutselig den som sier jeg må ta meg sammen og åpne boken min. Hva har skjedd?

Om du skulle ha svaret, send en e-post på adr i forrige innlegg.

Jeg tror jeg har svaret, men er ikke sikker. Derfor skal jeg ut å se verden. Asia, hvertfall. Sammen med en studievenn fra Sotra; Julie.

I siste avsnitt i dette innlegget skal jeg bare takke Augustin for pengene jeg får hver måned for å ha det utrolig kjekt sammen med kule folk på en spennende jobb! Jeg gleder meg til å gå på jobb, gleder meg til å lage kaffi, gleder meg til å prate med nye folk! Hipp hurra for Augustin Deli i 5 etasje på Galleriet. Kom kom! Om jeg ikke er der når du kommer, let etter meg på HM, Accsessories eller Sportsgalleriet. Jeg er nok der for å kjøpe meg noe fint siden jeg var så flink å blogge ett innlegg på bloggen vår..

Stay tuned!

mandag 5. oktober 2009

Sometimes I feel like; lord I just don't care..


Vi er veldig opptatt av kroppshygiene!
Dere får nå et innblikk i selskapsvask på båt.
Innvendelser eller påmeldelse til neste vask,ta kontakt med oss per e-post;
t-blogg@hotmail.com

"En god gris vasker seg selv." Kilde: http://www.ordtak.no/index.php

Stay tuned!

torsdag 1. oktober 2009

Vi elsker besøk..


..og ble smørblide da Thomas den kule kom på besøk,med den nye iPhonen sin. Som kunne by på en iskald øl om man ville ha. Tok det dessverre ikke opp på film,men jeg drakk en halvliter på under ti sekunder. Damn girl!
Men vi foreviget selvfølgelig sovakosingen;