tirsdag 27. juli 2010

Vår SOLFULLE sommer i bilder.


De kuleste var på Hove,selvfølgelig
Man trenger ikke å være bevisst når man er der heller.. Det er det som er så flaks!

HOVE-KOS
Tur over vidden.
Bergen from above.


Det var lenge siden,gitt..

Hei alle fagre lesere.

Det har dessverre blitt en surrealistisk lang skrivesperre,som det heter på blogg-fagspråket. Det er utrolig ufett,det vet vi,og skal skjerpe oss.

Er det forresten noen som skjønner hva som er hensikten med skrifttypen "Webdings" ?

Søss fra T (som i Tonje)