torsdag 8. oktober 2009

Tid for kos..

"Dette var kos," sa steinar med et smil om munnen. Han tok fingeren forsiktig opp til kinnet og pirket på ansiktsmasken, som holdt på å gå i oppløsning.

Ja, kos var det da steinar var på besøk hos de to spretne jentene, Tina og Tonje. Etter en krigsfilm på KP var det klart for pysj-party hos de søte jentene. Det ble en kjempegøy helaften vi sent kommer til å glemme, der både cola og mini-gullerøtter stod på menyen. Steinar hadde mest lyst på en saftig kebab, men det fikk han ikke. Etter en hard kveld gikk vi alle for å gjøre oss klar til en fin natt. Tina og Tonje reiser til Jondal i morgen, mens Steinar skal på skibaluba. Fordi en lite kreativ person skriver dette så gjenstår det bare å si:
"Rose er røde, fioler er blå, druer er søte og dere som leser dette er like så".
God NAtt!!

S



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar