"Dette var kos," sa steinar med et smil om munnen. Han tok fingeren forsiktig opp til kinnet og pirket på ansiktsmasken, som holdt på å gå i oppløsning.
Ja, kos var det da steinar var på besøk hos de to spretne jentene, Tina og Tonje. Etter en krigsfilm på KP var det klart for pysj-party hos de søte jentene. Det ble en kjempegøy helaften vi sent kommer til å glemme, der både cola og mini-gullerøtter stod på menyen. Steinar hadde mest lyst på en saftig kebab, men det fikk han ikke. Etter en hard kveld gikk vi alle for å gjøre oss klar til en fin natt. Tina og Tonje reiser til Jondal i morgen, mens Steinar skal på skibaluba. Fordi en lite kreativ person skriver dette så gjenstår det bare å si:
"Rose er røde, fioler er blå, druer er søte og dere som leser dette er like så".
God NAtt!!
S





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar