fredag 25. september 2009

Før - etter

De skal ha det til at svineinfluensa er en mild influensa,hva syns dere?

Før

Etter


Vi lover herved at dette er siste innlegg angående svineinfluensa. Vi har fått klager på støtende innlegg.

Stay tuned.

torsdag 24. september 2009

"Sexy Bitch"


Det har vært "Dr. Phil" og "Oprah", det har vært "Klokka åtte hos meg", det har vært uttallige episoder av "Grey's Anatomy". Det har vært latter, mye latter, og noen tårer. Svineinfluensa er til å ta og føle på. Jeg og Tonje har på veldig mange plan kommet nærmere hverandre disse dagene på isolat i Ole Irgensvei. Vi har oppdaget Nærbutikken, med den søte utenlandske eieren, som helt sikkert tror vi er ekle og uhygeniske. Noe vi ikke er! Bare denne uken. Vi snyter oss om kapp, vi sover i etapper og vi slipper ut frustrasjonen sånn ved gjevne mellorom. Vi er lei! Temmelig lei. Vi skjønner hverandres smerte og ubehag, vi viser hverandre en helt ny form for medlidenhet. Svinemedlidenhet, kaller vi den. Supersøtt.

Ellers kan de som har tid til overs komme opp med mer snytepapir(og plastposer til å ha det oppi.) Det tærer fort på papiret. Vi har bare plass til fire besøkende om gangen, for vi har bare fire munnbind til låns.

Men som en god venn sa, i et forsøk på å muntre oss opp; «Dere er med i historien, tenk når dere er gamle og grå og kan fortelle barnebarna at dere, ja, dere overlevde Svineinfluensaen som herjet på 2009-tallet» Vi har hatt våre tvil om vi kommer til å overleve, men tvilen viskes ut, litt og litt hver dag. For hver gang «Sexy Bitch» spilles på radioen, er det noe inni oss som sier oss at det ikke vår tid til å dra helt enda. Vi har ikke ristet skikkelig av oss på Exodus enda.

Stay Tuned.!

Ps. Snytepapirbesøkende som lurer på hvordan de skal komme seg opp hit: Buss nr 11 fra Exibition.

onsdag 23. september 2009

Grey's,mat,melk,nøff-nøff


Hei.

Visste du at alle veggene i dette huset er hvite? ALLE. Dvs. at med mindre du har ting på veggene, noe som Arild-utleier har gjort klart for oss at det er uaktuelt,så er det utenkelig likt et sykehus. Karantene i syv dager,vi er herved beseiret dag fem. Går fram og tilbake til nærbutikken,iført lekkert munnbind og altfor mye klær. Jeg har aldri før følt meg så pure. Jeg trodde at når man vanligvis tar av sminken på kvelden,går all sminken av. Det gjør den ikke. Etter fem dager i sminkefri influensa-tilværelse har øyenvippene mine fått en hvitaktig farge,som er skremmende lik en fargetone kun albinoer har evne til å oppnå. Nok om det, husk å vaske hender. Så slipper dere å ligge inne i syv dager.

You're nasty!


mandag 14. september 2009

35

Denne bloggen har akkurat passert 35 unike ip-adresser. Dvs. TRETTIFEM forskjellige små og store mennesker har vært innom akkurat VÅR blogg. Fantastisk!? Ja,det varmer.

God natt

Her er kveldens nattabilder,nærmest live,de er så ferske.
Dette er pure nature,what you see is what you get.




Beklager at vi er så dårlig på oppdatering,Tina beklager mest,siden hun har vært surrealistisk passiv i forhold til vår felles blogg.

Men alt i alt,god natt.