mandag 5. oktober 2009

Sometimes I feel like; lord I just don't care..


Vi er veldig opptatt av kroppshygiene!
Dere får nå et innblikk i selskapsvask på båt.
Innvendelser eller påmeldelse til neste vask,ta kontakt med oss per e-post;
t-blogg@hotmail.com

"En god gris vasker seg selv." Kilde: http://www.ordtak.no/index.php

Stay tuned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar