tirsdag 20. oktober 2009

Ha det bra,Ole Irgensvei!

Hei alle lesere av vår fagre blogg!
(ALLE dere!)
Dagens tema er; flytting! Vi skal flytte fra vår vakre villa oppe i Ole Irgensvei, til byens kjerne. Vi skal altså bli ekte byjenter - med converse, chinos & skinnvesker. Glede!
Vi blir Johanneskirkens nærmeste nabo.

Vi må legge til at cookies-ene (lys,med mørk sjokolade) de selger i disken Deli de luca er verdens beste lørdagsgodt - da selvfølgelig uten å telle med Haagen dazs -, spesielt hvis du får den varmet i rundt 20 sekund. Cookie-en altså.


Så tenkte vi at vi skulle hylle vår nye favorittblogger;

Stay tuned,bby!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar