For en nydelig dag i Bergen by, solen var på besøk og skyene var på landet.Det liker vi!Dette er ingen videoblogg,men vær så god;
Ps.: Denne hesten befinner seg i beste velgående et sted i Kristiansandområdet.
Ha en fargerik aften!
Tina og Tonje - oppdateringer live fra Bergen by
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar