torsdag 1. oktober 2009

Tina og Tonje rir på hesten !!

For en nydelig dag i Bergen by, solen var på besøk og skyene var på landet.
Det liker vi!

Dette er ingen videoblogg,men vær så god;

Ps.: Denne hesten befinner seg i beste velgående et sted i Kristiansandområdet.

Ha en fargerik aften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar