Hei alle fagre lesere.
Det har dessverre blitt en surrealistisk lang skrivesperre,som det heter på blogg-fagspråket. Det er utrolig ufett,det vet vi,og skal skjerpe oss.
Er det forresten noen som skjønner hva som er hensikten med skrifttypen "Webdings" ?
Søss fra T (som i Tonje)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar