mandag 14. september 2009

God natt

Her er kveldens nattabilder,nærmest live,de er så ferske.
Dette er pure nature,what you see is what you get.




Beklager at vi er så dårlig på oppdatering,Tina beklager mest,siden hun har vært surrealistisk passiv i forhold til vår felles blogg.

Men alt i alt,god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar