Regndans.
Det er fascinerende hvor mye regn himmelen over Bergen kan slippe. Noe vi i dag har vært vitne til. Jeg kunne forsåvidt ikke hatt en bedre dag. Våknet med en nydelig jente ved siden av meg, spiste frokost til gammelpop, spiste billig og god pizza, og gikk på kino. Må tilføye at jeg fikk sykkel i øyet.
Ti ting å gjøre på regnfulle dager i Bergen (..noe som forekommer hyppig), eller når som helst:
1. Teatersport,på Ole Bull scene.
Fantastisk bra live impovisasjonsteater, ofte innslag fra kjente skuespillere. UTROLIG morsomt.
2. Lage fruktsalat.
- 1 banan
- 1 eple
- 1 pære
- 1 appelsin
- litt druer
- vaniljeyoghurt
- 1 ts kanel
Miks it.
3. Kjøpe nougat-sjokolade.
Nydelig! I sjokoladebutikken de har helt nede på galleriet.
4. Gå på fløyen.
Noe du kun kan gjøre når du er i Bergen. All trening egentlig; SATS,SiB - you name it.
5. Besøke en venn som bor i kollektiv.
Fins ikke bedre enn å treffe en god venn, og noen nye i samme hus. Sosialt.
6. Gå på kafè.
Å ta en varm cappuchino(?), kakao i mitt tilfelle,med en liten kremklatt - da er dagen god. Like bra alene,som med venner.
7. Spise deilig pasta på pastasentralen.
Nam; alt jeg kan si.
8. Kjøpe Häagen-Dazs.
Smak den. Smak den. Smak! Dyr,men smak den!
9. Window shopping.
Perfekt for fattige bybeboere.
10. Blogge.
Off course.
Tonje
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar