torsdag 24. september 2009

"Sexy Bitch"


Det har vært "Dr. Phil" og "Oprah", det har vært "Klokka åtte hos meg", det har vært uttallige episoder av "Grey's Anatomy". Det har vært latter, mye latter, og noen tårer. Svineinfluensa er til å ta og føle på. Jeg og Tonje har på veldig mange plan kommet nærmere hverandre disse dagene på isolat i Ole Irgensvei. Vi har oppdaget Nærbutikken, med den søte utenlandske eieren, som helt sikkert tror vi er ekle og uhygeniske. Noe vi ikke er! Bare denne uken. Vi snyter oss om kapp, vi sover i etapper og vi slipper ut frustrasjonen sånn ved gjevne mellorom. Vi er lei! Temmelig lei. Vi skjønner hverandres smerte og ubehag, vi viser hverandre en helt ny form for medlidenhet. Svinemedlidenhet, kaller vi den. Supersøtt.

Ellers kan de som har tid til overs komme opp med mer snytepapir(og plastposer til å ha det oppi.) Det tærer fort på papiret. Vi har bare plass til fire besøkende om gangen, for vi har bare fire munnbind til låns.

Men som en god venn sa, i et forsøk på å muntre oss opp; «Dere er med i historien, tenk når dere er gamle og grå og kan fortelle barnebarna at dere, ja, dere overlevde Svineinfluensaen som herjet på 2009-tallet» Vi har hatt våre tvil om vi kommer til å overleve, men tvilen viskes ut, litt og litt hver dag. For hver gang «Sexy Bitch» spilles på radioen, er det noe inni oss som sier oss at det ikke vår tid til å dra helt enda. Vi har ikke ristet skikkelig av oss på Exodus enda.

Stay Tuned.!

Ps. Snytepapirbesøkende som lurer på hvordan de skal komme seg opp hit: Buss nr 11 fra Exibition.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar