Hallais Tonje og Tina xD Virkelig nice blogg da =) Den e kreativ! Liker det ;) Ser dere koser dere da! Grattis med leilighet å greier ;P Du e ikkje ofte innom StudioNor for tida nei ! Been There Done That liksom? hihi! Men me snx når du minst forventer det ein dag xD Kanskje eg står på døra og vil inn?! you never know!... xD
Hallais Tonje og Tina xD Virkelig nice blogg da =) Den e kreativ! Liker det ;) Ser dere koser dere da! Grattis med leilighet å greier ;P Du e ikkje ofte innom StudioNor for tida nei ! Been There Done That liksom? hihi! Men me snx når du minst forventer det ein dag xD Kanskje eg står på døra og vil inn?! you never know!... xD
SvarSlettHilsen Eirik frå StudioNor, kom innom! xD